Yhdistys

Border Agility Team (BAT) on vuonna 2006 perustettu agilityseura. Yhdistyksen kotipaikka on Vantaa. BAT Ry on sitoutunut noudattamaan Suomen Agilityliiton ‘Hyvä koiranpito agilityssä’ – ohjeita. Yhdistyksen tarkoituksena on agilityurheilun edistäminen harrastus-, kilpailu- ja huippu-urheilumuotona sekä yhteistyön ylläpitäminen alan yhdistysten ja yhteisöjen kanssa. Agilitykoulutusta tarjotaan jäsenille viikottain. BAT tunnetaan aktiivisuudesta ja hyvästä yhteishengestään. Seura järjestää useita virallisia kilpailuja vuosittain ja osallistuu myös muihin tapahtumiin.

Tietoa maksuista:

Jäsenmaksut vuodelle 2024

• Varsinainen jäsen 70€
  • Perheen toinen varsinainen jäsen 50€
  • Nuorisojäsen (alle 18v) 50€
  • Perheenjäsen 30€
  • Kannatusjäsen 30€
  • Liittymismaksu 35€

Jäsenmaksuja ei voi maksaa liikuntaeduilla, vaan ne tulee aina maksaa tilisiirtona (rahalla).

Treenimaksut

Maksu tulee suorittaa saamasi laskun mukaisesti. Tarvittaessa voit sopia maksuaikataulusta rahastonhoitajan kanssa.

• Ryhmäpaikka maksu 100 € / kausi.  Kaudet ovat syksy (elokuu-joulukuu) ja kevät (tammikuu-kesäkuu)
  • Myös ryhmäpaikan mahdollinen omavastuuosuus on kausikohtainen.
  • Omavastuu osuus on kouluttajamaksu ja hinta muodostuu kouluttajien laskutuksen perusteella.

Avoin jäsenhakemus

BAT tunnetaan aktiivisena agilityseurana ja meillä on hyvä yhteishenki.  Talvikaudella treenaamme Ojanko Areenalla ja kesäkaudella käytössämme on kaksi kivituhkakenttää sekä tekonurmikenttä Ojangon Koiraurheilukeskuksen alueella. Lisäksi BATin jäsenillä on mahdollisuus ostaa vapatreenikortti ja irtotunteja Ojanko Areenalle omistajahintaan. BAT on toinen Ojangon koiraurheilukeskuksen omistajaseuroista. Kaikki jäsenet osallistuvat varainhankintaan talkoiden muodossa kilpailuissa sekä muissa tapahtumissa kuten vuosittain Koiramessuilla.

Mikäli olet kiinnostunut BATin toiminnasta, laitathan avoimen jäsenhakemuksen. Kerro mielellään videon muodossa itsestäsi ja koirastasi:

• kuinka kauan olet harrastanut agilitya, mahdolliset saavutuksesi agilityssä ja mitkä ovat agilityyn liittyvät tavoitteesi niin lyhyellä kuin pidemmällä tähtäimellä
  • koirasi rotu, ikä ja agilitytausta
  • oletko kiinnostunut tällä hetkellä ryhmäpaikasta, vai pelkästään vapaatreenaamis- ja tuurausmahdollisuudesta
  • miten suhtaudut talkootoimintaan ja minkälaisesta talkootoiminnasta olet kiinnostunut

Esittelyvideon lisäksi näkisimme mielellämme lyhyen videon sinusta ja koirastasi agilityn parissa. Kerrothan hakemuksessasi myös, mikäli joku BATin jäsenistä voi suositella sinua seuran jäseneksi.

Esittely 1-3 minuuttia + agilitysuoritus max. 2 minuuttia. Suosittelemme videoiden lataamista YouTubeen ja lähettämään linkin videoihin osoitteeseen jasenasiat@bat-ry.fi

Jäsenhakemuksesi käsitellään seuraavassa BATin hallituksen kokouksessa, jonka päivämäärän saat vastauksena sähköpostiisi.