Tietoa kilpailuista

• Starttien hinnat:
    • Hallikisoissa 14 €/startti ja BAT:ia edustaville 12 €/startti.
    • Ulkokisoissa 12 €/startti ja BAT:ia edustaville 10 €/startti.
    • Junnut -2€/startti (sama alennus seuran junnu-jäsenille ja ei seuran junnu-jäsenille)
    • Ei alennuksia useammasta startista.

Maksut Border Agility Team ry:n tilille

IBAN: FI93 1506 3000 1004 96
BIC: NDEAFIHH
Viitenumero: 1410

Maksuvälineinä käyvät myös:

• Smartum
  • Edenred
  • Eazybreak
  • ePassi
  • Tyky-online (viivakoodi ilmoitettava kisailmoittautumisen lisätiedot-kohdassa)
  • Huomioithan ettemme vastaanota paperisia seteleitä

Ohjeistus liikuntaeduilla maksaville:

Täppää ilmolomakkeeseen lahjakortti-kohtaan ruksi ja kirjoita summa, jonka maksat liikuntaeduilla. Lisäksi kirjoita viestikenttään tieto, mitä liikuntaetua käytät (esim. Smartum Pay, Edenred tms.), Tyky-Online käyttäjä lisää myös viivakoodin. Mikäli maksat osan pankkisiirtona ja osan liikuntaedulla, toimi kuten edellä, mutta lisää myöskin arkistointitunnus pankkisiirrosta (niinkuin normaalisti).

Mobiili- ja verkkomaksut: Tee maksu kitun ilmoittautumisen yhteydessä

Liikuntaetukorttien käyttäjät: Maksu tehdään kisapaikalla ilmossa kuittaamalla maksu iZettlellä

Tyky-Onlinen käyttäjät: Tee maksu kitun ilmoittautumisen yhteydessä ja ilmoita viivakoodi. Rahastonhoitaja kuittaa maksun ennen kisoja viivakoodin avulla.

Buffassa käy maksuvälineenä myös pankkikortti!

BAT:in viralliset kilpailut ja kisailmoittautumiset löytyvät Suomen Agilityliiton kisakalenterista.

Mittaus kisojen yhteydessä

Mittaukseen tulevien koirien ilmoittautuminen päättyy kisojen kanssa samana päivänä. Ilmoittaudu oheisella lomakkeella. Mittauksen aika ilmoitetaan kisakirjeessä ja ensikertalaisten mittausmaksu 10e maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä Suomisportissa. https://bit.ly/385BCYl

Rajoitus: sama tuomari voi mitata koiran vain yhden kerran.
Koiran mittaukseen ilmoittaja vastaa koiran mittauskelpoisuudesta.
Käy tutustumassa Agilityliiton Kokoluokan määrittämisen toimintaohje D.10
Lisätietoja: kilpailut@bat-ry.fi

Ohjeistus kisamaksun palautuksen hakemiseksi

Kilpailuista poisjäänti: Ilmoitathan kilpailuista poisjääntisi viimeistään kisapäivän aamuna tekstiviestinä vastaavalle koetoimitsijalle numeroon 046-9573062 tai edellisenä iltana: kilpailut@bat-ry.fi. Kisapäivänä vastaava koetoimitsija vastaa puheluihin.

Ilmoittautumismaksu palautetaan koiran tai ohjaajan sairastuessa tai jos koiralla alkaa kiima. Sairastumisesta tai loukkaantumisesta tulee toimittaa selvitys kilpailuun osallistumisen peruuntumisesta lähettämällä Palautusselvityskaavake ja liitteeksi lääkärintodistus. Kennelyskään sairastuneen koiran osallistumismaksu palautetaan kahden täysi-ikäisen todistajan allekirjoittamaa lomaketta vastaan. Kiiman alkamisesta lomakkeeseen tarvitaan kahden täysi-ikäisen allekirjoittama todistus.

Puutteellisia tai myöhässä toimitettuja lomakkeita ei käsitellä.